Bijna Zover! - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Judith Begeer - WaarBenJij.nu Bijna Zover! - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Judith Begeer - WaarBenJij.nu

Bijna Zover!

Door: judithbegeer

Blijf op de hoogte en volg Judith

17 Februari 2012 | Nederland, Waddinxveen

zo hehe!

Backpack gepakt, alles ingeslagen dat ingeslagen moest worden, tickets geprint, paspoort ligt klaar, en dan nog bijna m'n online reisverslag vergeten!
wat zou ik zonder mijn baas moeten?

Je las het al, alles ligt al klaar, ik ben erg blij dat ik m'n backpack gepakt heb, dat leek me echt een onmogelijke klus! als je bedacht wat ik allemaal mee wilde nemen en hoe klein mijn backpack dan opeens was... maar gelukkig het wonder geschiedde, en ik heb nog ruimte over ook!!

Nu eerst maar eens op wintersport, vannacht rijden we weg en ga ik nog lekker een weekje genieten.
dan zondag de 26e nog even een afscheidsgezelligheidsding bij mij thuis, en dan vliegen we dinsdag al!

vanaf dan zal ik jullie een stuk spannendere reisverslagen laten lezen:D

ik heb er zin in!

liefs, Judith

  • 17 Februari 2012 - 19:32

    Bob Maaaallleeyyy:

    Dear Lindsey loooohaaaahn
    I bearly get half of it :)
    U need to write in English!!

    Peace out and muuuuuh!!
    Xoxo

  • 17 Februari 2012 - 19:34

    Judith Begeer:

    hahaha I thought that you were so good in Dutch?

    next time ill do it in Dutch and English okay? specially for my dear Bob Malleyy:D

    I muuuh you too!
    xx

  • 17 Februari 2012 - 19:36

    Judith Begeer:

    (this is not very interesting yet anyways, just that i packed my bag and that im excited to go;))

  • 17 Februari 2012 - 20:26

    Anne Molenaar:

    hee judith,
    Ik zat vanmiddag nog te bedenken: wanneer gaat ze ook alweer? Maar gelukkig hebben we dan facebook waarin het linkje naar je blogje staat. Leuk! Ik ga je volgen!
    Hele fijne vakantie en daarna heel veel plezier met je grote avontuur!!
    liefs,
    anne

  • 18 Februari 2012 - 12:36

    Mik:

    Oehhhhh Juudje! Nix breken nu he, anders kan je het wel vergeten, denk ook niet dat je een ankerliftje mee in je backpack kan meenemen, omdat je nog plek hebt, want dat past toch niet!
    Ga je in Nieuw Zeeland snowboarden?:) en op je andere reizen op een andere board staan:)?

    Geniet ervan!

    Liefs

  • 18 Februari 2012 - 18:00

    Inge:

    Echt supertof, ik ben nu al jaloers als ik weet waar je heen gaat:( haha maar enjoy, maar dat lukt jou vast wel:)

  • 25 Februari 2012 - 17:59

    Floris:

    Packed my bags, was hard, I'm a woman after all -_- Finished packing, went snowboarding.
    Just a few words, was that so hard?

    Ok honestly looking forward what you got to tell ;)
    Love you lots, as in, panda bear :D

  • 27 Februari 2012 - 20:02

    Remco:

    Veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Waddinxveen

Around the world

Recente Reisverslagen:

25 April 2012

swimming with dolphins, flying off mountains.

16 April 2012

Ben ik weer!!

20 Maart 2012

3...2...1...JUMP!!

11 Maart 2012

Hitchhiking adventure!

03 Maart 2012

I MET JACKIE CHAN!
Judith

heyaa! I am Judith, 19 years old, and off to discover a bit of the world

Actief sinds 31 Jan. 2012
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 7656

Voorgaande reizen:

28 Februari 2012 - 12 Juli 2012

Around the world

Landen bezocht: